[AUDIO] Anina în impas de… cărbune
Potrivit acestuia toate avizele au fost obţinute, iar livrarea celor peste 180 de mii de tone ar putea începe din această primăvară aducând o serie de beneficii oraşului. Primarul a mai spus că a ales varianta transportului feroviar pentru a da o şansă reală căii ferate Oraviţa-Anina.
Cu banii obţinuţi din transportul cărbunelui vagonabil, se intenţiona reabilitarea celui mai vechi traseu feroviar pe circuit montan din România. (Hardy Cvoica)
![[AUDIO] Anina în impas de… cărbune [AUDIO] Anina în impas de… cărbune](https://www.radioresita.ro/wp-content/uploads/2016/02/trenul-702x479.jpg)
Articol editat de Gerhard Chwoika, 29 februarie 2016, 10:30
Potrivit acestuia toate avizele au fost obţinute, iar livrarea celor peste 180 de mii de tone ar putea începe din această primăvară aducând o serie de beneficii oraşului. Primarul a mai spus că a ales varianta transportului feroviar pentru a da o şansă reală căii ferate Oraviţa-Anina.
Cu banii obţinuţi din transportul cărbunelui vagonabil, se intenţiona reabilitarea celui mai vechi traseu feroviar pe circuit montan din România. (Hardy Cvoica)
Citeşte pe aceeaşi temă: Pe locuri, fiţi gata pentru cărbunele de la Anina
Cea mai frumoasă cale ferată istorică din Banatul de Munte: Oraviţa-Anina
Sursa foto: www.romania-redescoperita.ro