Atenţie! Se mută centrul de relaţii cu clienţii E.ON din Reşiţa
Noul centru va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri în intervalul orar 8.00 – 16.00. Consumatorii pot aici să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.
Articol editat de Mirabela Afronie, 10 august 2015, 06:00
Noul centru va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri în intervalul orar 8.00 – 16.00. Consumatorii pot aici să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.
De asemenea, ca alternativă la Centrul Relaţii Clienţi se recomandă consumatorilor să acceseze unul dintre următoarele canale de comunicare:
• prin telefon, de luni până vineri, între orele 08.00 şi 20.00, la numerele:
– 0801 000 366, pentru apeluri din reţeaua Telekom, tariful fiind cel aferent unui apel local sau
– 0265 200 366 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul.
• prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
• pe fax, la numărul: 0265 200 367;
• prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş.
Totodată, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.ro, servicii ce permit accesarea facturii electronice, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (caz în care clientul a optat pentru acest serviciu), modificarea rapidă a programului de consum pentru gaze naturale, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale, precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.
În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului canalelor de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment plata facturilor poate fi efectuată prin accesarea canalelor de plată oferite de partenerii noştri: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica, CreditCoop, Raiffeisen Bank, Payzone, PayPoint, Rompay Solutions, un-doi Centru de plăți, Westaco, Zebra Pay și M-Pesa.