Administratorii de bloc din Reșița sunt așteptați la examen
La depunerea dosarului, candidaţii se vor prezenta la Compartimentul Asociații de Proprietari şi cu originalele actelor care sunt anexate la dosar în copie, în scopul confruntării cu xerocopiile.
Articol editat de Radio Resita, 14 mai 2019, 11:21
La cererea tip, solicitantul va anexa şi următoarele documente:
- curriculum vitae;
- act de identitate C.I./B.I. – copie xerox;
- acte de stare civilă (certificat de naştere şi certificat de căsătorie) – copie xerox;
- acte de studii – copie xerox;
- atestatul emis de autoritatea publică locală, anterior intrării în vigoare a Legii nr.196/2018;
- certificat de pregătire/perfecţionare profesională pentru funcţia de administrator de condominiu, organizat în condiţiile legii, de către asociaţiile profesionale neguvernamentale de specialitate, ori alte organizaţii/instituţii abilitate în acst sens;
- certificat de cazier judiciar, în original şi în termen de valabilitate;
- certificat de cazier fiscal, în original şi în termen de valabilitate,
- adeverinţă medicală din care să rezulte că sunt apte din punct de vedere medical pentru a îndeplini funcţia de administrator de condominiu;
- declaraţie pe proprie răspundere din care să reiasă: „Cunoscând prevederile Art. 326 din Noul Cod de Procedură Penală, declar faptul că, nu am suferit nicio condamnare care, potrivit legislaţiei în vigoare, interzice dreptul de gestiune şi de administrare”;
- chitanţă de plată a taxei de examinare, în cuantum de 200,00 lei, care va include şi costul atestatului – copie xerox pentru persoane fizice;
- chitanţă de plată a taxei de examinare, în cuantum de 300, 00 lei, care va include şi costul atestatului – copie xerox pentru persoane juridice specializate;
La depunerea dosarului, candidaţii se vor prezenta la Compartimentul Asociații de Proprietari şi cu originalele actelor care sunt anexate la dosar în copie, în scopul confruntării cu xerocopiile.
Candidaţii sunt obligaţi să depună, la Registratura Municipiului Reşiţa, până la data de 14 Iunie 2019, documentele menţionate mai sus.
Examenul se va desfăşura la sediul MUNICIPIULUI REȘIȚA, în data de 24 IUNIE2019 , ora 10.00 .
Evaluarea capacităţii profesionale a solicitantului va fi determinată prin susţinerea unei probe scrise – test grilă având 20 de întrebări şi 1 problemă de calcul economic, şi a unei probe orale – interviu.
Informaţii suplimentare puteţi obţine la tel. 0255/222898, Compartiment Asociaţii de Proprietari, Comisia de atestare/autorizare.
BIBLIOGRAFIE:
- Legea nr. 196/2018 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari și administrarea condominiilor;
- Legea contabilității nr.82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Ordinul nr. 3103/2017 privind aprobarea Reglementărilor contabile pentru persoanele juridice fără scop patrimonial;
- Ordinul Ministrului Finanțelor nr.2634/2015 –privind documentele financiar contabile;
- Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 241/2005 privind prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr.16/1996 privind Arhivele Naționale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea Nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.51/2006 a Serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare.