Activitate bogată la OPC Caraş-Severin. Comisarii primesc zilnic 20-30 de reclamaţii
Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor din Caraş-Severin primeşte zilnic zeci de reclamaţii din partea cetăţenilor. Activitatea este bogată iar cei 5 comisari sunt nevoiţi de cele mai multe ori să rămână peste program pentru a analiza fiecare caz în parte, ne-a declarat comisarul şef al OPC Caraş-Severin, Mihai Costina.
Articol editat de Daiana Rosca, 22 mai 2024, 16:11 / actualizat: 23 mai 2024, 8:10
„Să știți că reclamațiile zilnice curg 20-30 zilnic e muncă grea, să știți că programul nostru începe la ora 8.00 și ar trebui să se încheie la 16.30 dar noi ajungem în cel mai fericit caz la 18.30 acasă dar am ajuns și la 22.30 seara acasă însă toate acestea pentru consumatorul din Caraş-Severin.
Nu putem să acoperim tot județul deși pe harta de control pe care mă uit zilnic să știți că stăm bine cu cei cinci comisari de teren pe care îi avem însă trebuie să știe și operatorii economici că sunt lucruri pe care trebuie să le îndeplinească din punct de vedere legal, atunci consumatorul când vine să cumpere ceva trebuie să se afle în siguranță.”
Vă reamintim că angajaţii de la Protecţia Consumatorilor din Caraş-Severin efectuează controale în această perioadă la operatorii economici din Valea Bistrei, unde nu au mai fost făcute verificări din 2018.