Accesul în bancă, doar pe bază de programare telefonică prealabilă
Schimbare importantă implementată într-una dintre marile bănci ale României din cauza pandemiei, accesul la serviciile bancare va fi mai dificil.
Articol editat de Gerhard Chwoika, 15 octombrie 2020, 15:28
Astfel de luni, 19 octombrie, Banca Comercială Română va permite accesul în unităţi doar pe bază de programare.
BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în mai multe agenţii din ţară. Extinderea sistemului a fost accelerată de escaladarea ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa sucursalelor. Fiecare agenţie va beneficia de un număr de telefon dedicaţ unde clienţii vor putea face o programare. Numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, la Contact Center BCR – *2227, dar şi la sediul fiecărei sucursale.
Conform oficialilor Băncii Comerciale Române, orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune în prealabil la numărul de telefon aferent agenției unde dorește sau necesită asistență din partea unui angajat. Aceştia, prezenți în sediile agenţiilor vor ajuta clienții în stabilirea programărilor.