Prima licitaţie pentru transportul local în Băile Herculane încheiată cu scandal
La începerea licitaţiei, nu a fost întocmit nici un proces verbal în care să fie menţionaţi membrii comisiei şi nici conţinutul plicurilor cu actele depuse de firmele participante. Mai mult decât atât, dacă eu nu i-aş fi atenţionat, membrii comisiei ar fi trecut cu vederea faptul că actele depuse de cealaltă firmă, nu îndeplinesc cerinţele caietului de sarcini. Mai exact, firma respectivă nu deţinea în proprietate nici un fel de autoturism şi nici în contract de leasing, depunând la dosar un contract de vânzare-cumpărare, încheiat la notar. Conform legii serviciilor de transport public local, acesta se efectuează de către transportatorul
autorizat, cu mijloace de transport în comun, respectiv cu autobuze, troleibuze,
tramvaie sau metrou, deţinute în proprietate sau în baza unui contract de leasing,
înmatriculate sau înregistrate, după caz, în judeţul sau localitatea respectivă.
Contactat telefonic pentru a răspunde acestor acuzaţii, viceprimarul oraşului Băile Herculane, Gore Domilescu, nu a fost astăzi de găsit. Noi vom insista să-l căutăm şi în zilele următoare sau poate ne contactează el? Cert este că licitaţia va fi reluată la o dată ştiută doar de comisia de specialitate. Am căutat şi noi detalii privind modul de organizare al acestei licitaţii, pe site-ul primăriei Băile Herculane, din păcate, ultima informaţie publică datează din 4 februarie 2015.
Vă reamintim că firma care a asigurat transportul public in staţiune, până anul trecuţ a hotărât sistarea serviciului din cauza cheltuielilor prea mari pentru menţinerea autobuzelor în circulaţie. Deşi iniţial pe baza unui acord încheiat între Primăria Băile Herculane şi societate, administraţia ar fi trebuit să subvenţioneze o parte din costul biletelor, acest lucru nu s-a întamplat în ultimii 10 ani, după cum afirmă Mihai Cionca,proprietarul firmei.
Deocamdată singurii care au de suferit, sunt ca de fiecare dată, locuitorii staţiunii denumită cândva „Perla Banatului”.
Valentina Adam
Articol editat de Valentina Adam, 11 februarie 2016, 15:44 / actualizat: 12 februarie 2016, 8:21
La începerea licitaţiei, nu a fost întocmit nici un proces verbal în care să fie menţionaţi membrii comisiei şi nici conţinutul plicurilor cu actele depuse de firmele participante. Mai mult decât atât, dacă eu nu i-aş fi atenţionat, membrii comisiei ar fi trecut cu vederea faptul că actele depuse de cealaltă firmă, nu îndeplinesc cerinţele caietului de sarcini. Mai exact, firma respectivă nu deţinea în proprietate nici un fel de autoturism şi nici în contract de leasing, depunând la dosar un contract de vânzare-cumpărare, încheiat la notar. Conform legii serviciilor de transport public local, acesta se efectuează de către transportatorul
autorizat, cu mijloace de transport în comun, respectiv cu autobuze, troleibuze,
tramvaie sau metrou, deţinute în proprietate sau în baza unui contract de leasing,
înmatriculate sau înregistrate, după caz, în judeţul sau localitatea respectivă.
Contactat telefonic pentru a răspunde acestor acuzaţii, viceprimarul oraşului Băile Herculane, Gore Domilescu, nu a fost astăzi de găsit. Noi vom insista să-l căutăm şi în zilele următoare sau poate ne contactează el? Cert este că licitaţia va fi reluată la o dată ştiută doar de comisia de specialitate. Am căutat şi noi detalii privind modul de organizare al acestei licitaţii, pe site-ul primăriei Băile Herculane, din păcate, ultima informaţie publică datează din 4 februarie 2015.
Vă reamintim că firma care a asigurat transportul public in staţiune, până anul trecuţ a hotărât sistarea serviciului din cauza cheltuielilor prea mari pentru menţinerea autobuzelor în circulaţie. Deşi iniţial pe baza unui acord încheiat între Primăria Băile Herculane şi societate, administraţia ar fi trebuit să subvenţioneze o parte din costul biletelor, acest lucru nu s-a întamplat în ultimii 10 ani, după cum afirmă Mihai Cionca,proprietarul firmei.
Deocamdată singurii care au de suferit, sunt ca de fiecare dată, locuitorii staţiunii denumită cândva „Perla Banatului”.
Valentina Adam