Deutsche Telekom intră pe o piaţă „în stagnare”
Prestigiosul concern german se alătură astfel celorlalţi doi mari competitori de pe piaţa autohtonă a telecomunicaţiilor, Orange şi Vodafone.
Articol editat de Mirabela Afronie, 13 septembrie 2014, 13:43
Companiile de telefonie fixă şi mobilă Romtelecom şi Cosmote fuzionează de astăzi sub brandul Telekom România, ca parte a grupului german Deutsche Telekom.
Prestigiosul concern german se alătură astfel celorlalţi doi mari competitori de pe piaţa autohtonă a telecomunicaţiilor, Orange şi Vodafone.
Redactorul nostru Iulian Olescu precizează că sub brandul Telekom România se doreşte oferirea de produse şi servicii complet integrate care să poată fi plătite pe o singură factură.
Expertul în telecomunicaţii, Nicolae Oacă a declarat la Radio România Actualităţi că deşi anticipează o uşoară creştere a competiţiei după intrarea pe piaţă a Deutsche Telekom, nu trebuie să ne aşteptăm la reduceri relevante ale tarifelor.
El spune că atât Orange şi Vodafone, cât şi ceilalţi operatori din România s-au concurat acerb şi până acum, făcând investiţii importante în creşterea vitezelor de transfer de date, dar şi în servicii inovatoare.
Piaţa, în schimb, stagnează, singurul segment care poate asigura creştere fiind furnizarea internetului mobil şi fix.
Sursa: RRA
Foto: www.zfcorporate.ro