Atribuirea a 22 de autorizații taxi în municipiul Reșița
Începând cu data de 10 martie 2025, ora 09:00, Consiliul Local al Municipiului Reșița anunță începerea procedurii de atribuire a douăzeci și două de autorizații taxi. Aceste autorizații vor fi acordate în conformitate cu Legea 38/2003 privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere, cu modificările și completările ulterioare.

Articol editat de Valentina Adam, 12 martie 2025, 06:17
Numerele autorizațiilor taxi
Numerele autorizațiilor taxi care vor fi atribuite sunt următoarele:
- 063, 080, 088, 091, 093, 099, 109, 111, 114, 142
- 153, 188, 222, 225, 233, 235, 236, 238, 239, 240, 241 și 242
Condiții de participare
La procedura de atribuire pot participa exclusiv:
- Societățile comerciale
- Persoanele fizice autorizate
- Întreprinderile individuale sau familiale
Toate aceste entități trebuie să dețină mașini electrice și/sau hibrid/hibrid plug-in (electric + alt carburant).
Termen de depunere a cererilor
Cererile de înscriere pentru participarea la procedură pot fi depuse până la data de 8 mai 2025. Rezultatele atribuirii vor fi anunțate în perioada 9-18 mai 2025.
Prioritate la atribuire
Dreptul de a participa în prima procedură de atribuire a autorizațiilor taxi este asigurat pentru transportatorii autorizați înscriși în lista de așteptare pentru grupa operatorilor de transport taxi-persoane juridice și grupa independenților-persoane fizice autorizate, întreprinderi familiale, întreprinderi individuale. Aceștia vor avea prioritate pe baza dosarelor cu documentațiile necesare, actualizate.
Documente necesare
Pentru a participa la procedura de atribuire, este necesar să furnizați următoarele documente:
- Cerere de participare la procedura de atribuire
- Declarație pe propria răspundere că dețineți autorizație de transport valabilă
- Copie a certificatului de înmatriculare și a cărții de identitate a autovehiculului deținut în proprietate sau în temeiul unui contract de leasing
- Scrisoare de garanție bancară în cuantum de 5% din valoarea cu care va fi achiziționat fiecare autovehicul, dacă nu dețineți autovehiculele necesare la data depunerii declarației
- Copie de pe certificatul de înregistrare la registrul comerțului ca transportatori autorizați
- Copie după contractul de leasing, dacă este cazul, cu acceptul societății de leasing că mașina poate fi folosită în taximetrie
- Copie de pe certificatul de competență profesională a „managerului de transport”
- Avizul medical și avizul psihologic care atestă aptitudinea „managerului de transport”
- Cazierul judiciar al „managerului de transport” sau al PFA
- Cazierul fiscal al transportatorului (formular 504 – emis de Administrația Finanțelor Publice)
- Declarație pe propria răspundere a transportatorului că poate asigura spațiile necesare pentru parcarea la domiciliu a autovehiculului
- Declarație pe propria răspundere a transportatorului privind criteriile de departajare, însoțită de actele doveditoare
- Document care să justifice valoarea investițională (factură sau contract de vânzare-cumpărare) sau factura proformă, dacă autovehiculul va fi achiziționat în leasing
- Documente care să justifice perioada în care a fost desfășurată activitatea de transport în regim de taxi, dacă este cazul
Data demarării procedurii
Procedura de eliberare a autorizațiilor taxi va fi demarată la data de 16 iunie 2025.
Criterii de departajare
Criteriile de departajare și punctajele care se acordă, precum și condițiile care trebuie îndeplinite cumulativ, sunt cele stabilite în capitolul IV din Anexa nr. 1 la H.C.L. nr. 14/2018, privind modificarea și completarea Anexei nr. 1 la HCL nr. 266/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare, funcționare și desfășurare a serviciului de transport în regim de taxi și de închiriere pe raza Municipiului Reșița, cu modificările și completările ulterioare.
Informații suplimentare
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați Compartimentul pentru Transport și Siguranța Circulației la telefonul 0255/210258.
Urmărește-ne și pe Google News