Visit Timișoara promovează orașul în vecini: campanie activă în Serbia și participare la Târgul de Turism de la Budapesta
Visit Timișoara continuă să pună orașul pe harta destinațiilor de city-break printr-o nouă campanie de promovare în Serbia. Campania se derulează sub mesajul ”Dođi u Temišvar i pusti slobodu da te inspiriše!” (Vino la Timișoara și lasă libertatea să te inspire!).
![Visit Timișoara promovează orașul în vecini: campanie activă în Serbia și participare la Târgul de Turism de la Budapesta Visit Timișoara promovează orașul în vecini: campanie activă în Serbia și participare la Târgul de Turism de la Budapesta](https://www.radioresita.ro/wp-content/uploads/2025/02/visit-Timisoara-850x479.png)
Articol editat de Valentina Adam, 11 februarie 2025, 07:00
Turiștii sârbi sunt încurajați să descopere farmecul și identitatea Timișoarei de oraș al libertății, printr-o ofertă bogată de evenimente culturale și opțiuni de petrecere a timpului liber. Obiectivul este ca vecinii noștri să aleagă Timișoara pentru o excursie de câteva zile în weekendul următor. Adică atunci când Serbia își sărbătorește ziua națională.
„Campania pentru Serbia este o continuare a eforturilor de promovare pe care le-am inițiat anul trecut. Rezultatele au fost vizibile în creșterea numărului de turiști sârbi care au ales Timișoara ca destinație spre finalul anului trecut. Serbia reprezintă o piață cu un potențial turistic important pentru noi. Și datorită distanței reduse, dar și a interesului crescut pentru cultura și evenimentele din oraș”, a declarat Laura Boldovici, director Visit Timișoara.
Campania se desfășoară preponderent online, prin promovarea unei pagini web dedicate. Este disponibilă în limba sârbă, iar vizitatorii pot descoperi recomandări personalizate pentru un sejur de 2-3 zile în Timișoara.
„Ne concentrăm pe o abordare pragmatică: dacă cineva din Serbia se gândește să vină la Timișoara, vrem să-i oferim răspunsuri clare la întrebarea: Ce pot face acolo un weekend? Din datele pe care le avem, Serbia a fost principala sursă de turiști pentru Timișoara anul trecut. Obiectivul nostru este să creștem acest număr, dar și să le arătăm că orașul merită explorat mai multe zile”, a detaliat Laura Boldovici, managerul organizației.
Participare la Târgul de Turism de la Budapesta
Totodată, echipa Visit Timișoara se pregătește pentru participarea la Târgul de Turism de la Budapesta, consolidând astfel vizibilitatea orașului pe piața europeană de turism.
Pentru a susține strategia de atragere de turiști din țările vecine, Visit Timișoara va fi prezent la Târgul de Turism de la Budapesta. Acesta va avea loc în perioada 20 – 23 februarie și este unul dintre cele mai importante evenimente de profil din regiune. Aceasta urmează participării recente la Târgul de Turism de la Viena, din luna ianuarie.