Remus Cherla: Şina de cale ferată nefolosită devine impracticabilă
Nefuncţionarea trenului pe relaţia Oraviţa-Anina un timp mai îndelungat, implică, în timp, deteriorarea şinei, lucru ce face imposibilă deplasarea în condiţii de siguranţă a locomotivei pe linie, a precizat pentru Radio Reşiţa şeful staţiei Oraviţa, Remus Cherla:
Articol editat de Gerhard Chwoika, 16 ianuarie 2025, 14:00 / actualizat: 16 ianuarie 2025, 16:42
„Pe o linie care nu-i circulată se depune un praf fin de rugină. Vine roata de la locomotivă, ia pe bandaj praful acela de rugină și bate în loc, pe o declivitate de 21‰. Să vedem cine răspunde când garnitura va rămâne între Lișava și Gârliște. Pentru că este un regulament special între Oravița și Anina. De la kilometrul 9, Oravița fiind kilometrul 0 către Anina, nu mai ai voie să vi prin împingere înapoi, trebuie să rămâi acolo. Trebuie să vină de la Oravița o locomotivă de ajutor ca să remorcheze garnitura până în prima stație sau să o aducă înapoi la Oraviţa. Nu putem rezolva până nu se va întâmpla ceva?”.
Amintim că, în urma unei decizii recente a Regionalei de Căi Ferate Timişoara, circulaţia perechii de trenuri dintre Oraviţa – Anina şi retur în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi a fost sistată temporar până în 17 aprilie.