Chatbotul RAReş, lansat de Registrul Auto Român pentru ca publicul să poată accesa mai ușor informaţiile tehnice
Registrul Auto Român a simplificat interacţiunea cu cetăţenii printr-o aplicaţie electronică de tip chat, accesibilă pe site-ul www.rarom.ro. de pe toate mijloacele de conversaţie legate la internet.
Articol editat de Gerhard Chwoika, 30 septembrie 2024, 19:00 / actualizat: 30 septembrie 2024, 20:48
Pentru Radio Reşiţa purtătorul de cuvânt al Registrului Auto Român, Roxana Dima:
„Orice persoană interesată poate interacționa de acum cu RAReş care este noul nostru coleg virtual. El a fost creat pentru a răspunde întrebărilor publicului 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român.
Chatbotul RAReş a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RAReş va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate.
Cu ajutorul lui RAReş simplificăm accesul la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului Auto Român, fie că este accesat site-ul de pe un computer de birou sau de pe un smartphone. Prin RAReș este practic mai simplu de interacționat cu noi și mai ales de a accesa informații de natură tehnică. Este foarte simplu: oamenii întreabă și chatbot-ul răspunde. Este un dialog via chat folosind termenii contemporani prin care RAReș răspunde la aproape toate întrebările de natură să afle răspunsuri la ceea ce oamenii sunt interesați în legătură cu spețele tehnice pe care le gestionează registrul auto„.
Roxana Dima a mai subliniat că, printre întrebările frecvente adresate chatbot-ului RAReş se numără: „când expiră inspecția tehnică periodică a mașinii”, „cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului” sau „cum să obții o programare într-o reprezentanță”.
Sursa foto: RAR