394 de autoturisme din Reșița vor fi casate prin Programul Rabla Local
Primăria Reșița a primit de la Administrația Fondului pentru Mediu lista cu persoanele înscrise în Programul Rabla Local. Pentru solicitanții care îndeplinesc condițiile de eligibilitate, se vor încheia contracte de finanțare între beneficiarul programului și Primărie. Doar după încheierea contractului se poate trece la radierea și scoaterea mijlocului de transport uzat din evidența fiscală a Poliției, apoi transmiterea către Direcția Buget, Finanțe-Contabilitate a documentelor doveditoare a declarat managerul de proiect, Magda Lazăr.
Articol editat de Sebastian Dragomir, 8 octombrie 2023, 10:11
Documentele necesare pot fi descărcate de pe link-ul:
“Actele pot fi depuse personal la Centrul de Informare și Relații cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Reșița – situat în Piața 1 Decembrie 1918 nr. 1 A sau trimise prin e-mail-ul programului rablalocal2023@primariaresita.ro numai în format electronic pdf. – lizibil. Depunerea documentelor se poate face până în data de 29 decembrie, iar predarea autoturismelor spre casare și realizarea radierii la serviciul de înmatriculări precum și din evidențele fiscale ale municipalității se poate face până la data de 29 februarie 2024”.
În termen de 30 de zile de la prezentarea documentelor de casare și radierie, Primăria Reșița va efectua plata stimulentului în valoare de 3 mii de lei. Cetățenii care participă la Rabla Local nu sunt obligați să-și cumpere mașini noi, însă dacă o vor face trebuie să știe că timp de 3 ani de la obținerea banilor nu vor putea cumpăra o mașină cu o normă de poluare mai mică de Euro 5. Detalii suplimentare pot fi obținute la tel. 0255221964.