Reşiţa nu scapă de restricţii nici după finalizarea lucrărilor la linia de tramvai
În Reşiţa se circulă în regim de şantier, însă după finalizarea lucrărilor la linia de tramvai şi implicit la carosabil, vor fi impuse o serie de restricţii.
Articol editat de Sebastian Dragomir, 23 august 2023, 12:12 / actualizat: 24 august 2023, 12:48
Acestea îi vizează în special pe şoferii care transportă fier vechi pentru TMK. Primarul Ioan Popa spune că nu va accepta ca aceste camioane să mai circule prin oraş, şi le-a propus două variante:
„Să le realizăm noi pe lângă halda de zgură, un drum ca să se poată intra în combinat cu fierul vechi pe Calea Caransebeşului şi Valea Țârovei. O altă alternativă pentru ei ar fi firma care are depozitul respectiv de fier vechi, are cumpărată și ICM Bocșa, unde au linie ferată proprietate privată. Deci pot să mute acel depozit de fier vechi la Bocșa și să și-l aducă de acolo feroviar.Va veni vremea în care vom restricționa complet transportul peste anumite tonaje și nu vor avea soluție decât una dintre cele două.„
Conform primarului Ioan Popa, în prezent, cantitatea de fier vechi care ajunge zilnic la TMK depăşeşte o mie de tone, iar cea mai mare cantitate vine pe cale rutieră.