Ghişeul poştal digital, lansat de Compania Naţională Poşta Română
Compania Națională Poșta Română invită luni, 6 iunie 2022, începând cu ora 12:00, la lansarea Ghișeului poștal digital – cea mai nouă și completă soluție din gama serviciilor automatizate, oferite de operatorul național de servicii poștale.
Articol editat de Gerhard Chwoika, 3 iunie 2022, 21:21
Evenimentul de prezentare a primului terminal de acest tip va avea loc la Ghișeul Exterior Urban nr. 2 al Oficiului Poștal București 63, situat pe Calea Dorobanților nr. 152, Sector 1, locație unde acesta va fi pus în funcțiune, la dispoziția clienților, începând de luni, 6 iunie a.c.
Lansarea va avea loc în prezența ministrului Cercetării, Inovării și Digitalizării, Sebastian Burduja și a Directorului General al Poștei Române, Valentin Ștefan.
Ghișeul poștal digital este fabricat în România și reprezintă o soluție unică pe piața serviciilor poștale din țara noastră, prin complexitatea prestațiilor oferite, 100% automatizate. Terminalul de servicii poștale reprezintă, în acest moment, o soluție unică de procesare, în regim self-service, pentru operațiuni complete de prezentare și distribuire de colete și corespondență poștală, cu sau fără ramburs, trimiteri de recomandate, trimiteri cu confirmare de primire, precum și plăți de taxe, facturi de utilități, rate bancare, etc. Soluția automatizată propusă de Poșta Română vine în premieră, pentru piața de coletărie, cu o variantă de cântărire și validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondență poștală și, de asemenea, cu imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanțe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum și cu ecran tactil pentru o interacțiune intuitivă cu utilizatorul.
Clienții Poștei Române vor avea posibilitatea să acceseze Ghișeul poștal digital în regim self-service 24/7.
Evenimentul de prezentare le va oferi reprezentanților mass-media oportunități de imagine a Ghișeului poștal digital.