[AUDIO] Primăria Oţelu Roşu intră în rând cu lumea: îşi digitalizează serviciile
Primăria Oţelu Roşu a decis să modernizeze relaţia cu contribuabilii pentru a se alinia centrelor urbane moderne din ţară şi a permite în acest mod accesul cetăţeanului, la serviciile administraţiei locale, online.
Articol editat de Gerhard Chwoika, 11 martie 2021, 14:01 / actualizat: 11 martie 2021, 19:47
Conform primarului Luca Mălăiescu, scopul principal este accesibilitatea acordată cetăţenilor în relaţia cu serviciile locale care va elimina astfel dificultăţile întâlnite. Administraţia oraşului de pe Valea Bistrei îşi doreşte să ofere cetăţenilor o mai mare libertate de mişcare şi o disponibilitate permanentă. Aşa cum a precizat edilul pentru Radio Reşiţa, sunt vizate serviciile de taxe şi impozite, salubritate şi restul compartimentelor la care până acum a fost nevoie să te deplasezi fizic la ghişeu.
Unele servicii vor fi menţinute ca şi până acum la birourile instituţiei pentru că nu toate persoanele au acces la dispozitivele moderne.
Luca Mălăiescu a mai subliniat că, acest proiect de modernizare a serviciilor se va implementa pe o perioadă de 6 luni pentru ca şi angajaţii compartimentelor respective să se poată familiariza treptat cu programele folosite.