Reșițenii pot semnala orice problemă apărută pe domeniul public cu ajutorul aplicației City Health
Primăria Reşiţa vine mai aproape de cetățeni prin intermediul aplicației mobile CityHealth, unde pot sesiza rapid orice problema apărută pe domeniul public.
Articol editat de Mirabela Afronie, 30 octombrie 2020, 17:14 / actualizat: 30 octombrie 2020, 20:02
Mesajul ajunge direct la echipa primăriei, care se va ocupa de rezolvarea problemelor semnalate și va pune la dispoziția solicitantului statusul de soluționare. Aplicația City Health poate fi descărcată și utilizată gratuit pe orice smartphone și permite relaționarea de la distanță între cetățeni și administrația locală, pentru a rezolva problemele comunității.
Tot prin platforma City Health, Primăria Reșița va anunța oamenii atunci când apar situații care limitează traficul sau accesul în anumite zone și alte decizii de interes pentru comunitate (întreruperi de apă, gaz, electricitate etc.).
Aplicația se poate descărca accesând următorul link: http://onelink.to/qher4s
Pentru pașii necesari utilizării aplicației accesați: https://www.youtube.com/watch?v=fw_NobPab-c&feature=youtu.be
Aplicația poate fi descărcată și cu ajutorul codului QR de mai jos: