Netflix în pandemie
Popularitatea Netflix a explodat în ultimul an, iar pandemia și statul în casă nu a făcut decât să amplifice și mai mult interesul oamenilor pentru streaming TV. Încă din primul trimestru al lui 2020 numărul celor care s-au abonat în acest an la serviciul de streaming este dublu faţă de estimările iniţiale şi reprezintă cea mai mare creştere din istoria de 13 ani a companiei, conform Associated Press.
Articol editat de Ovidiu Babolea, 22 octombrie 2020, 16:34
Izolarea la domiciliu a dus la o creştere nemaivăzută a cererii pentru emisiuni TV, filme şi servicii de streaming.
Netflix, cel mai important jucător pe piaţa de streaming online, a câştigat 16 milioane de noi abonaţi din întreaga lume în primul trimestru al acestui an, anunţă sursa citată. Acest număr este dublu faţă de creşterea trimestrială preconizată şi reprezintă cel mai mare plus din istoria companiei americane.
Şi-a triplat profitul
Netflix a încheiat luna martie cu aproape 183 de milioane de abonaţi la nivel mondial, o creștere de 23% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Compania din Los Gatos, California, a câștigat 709 milioane dolari în primul trimestru şi şi-a triplat profitul față de anul trecut.
În primăvară Netflix estima că va adăuga alţi 7,5 milioane de abonați din aprilie până în iunie, în condiţiile în care în al doilea trimestru din anii trecuţi se abonau, în medie, 2,7 milioane de persoane.
200 de milioane până la final de an
În prezent, compania estimează că aproximativ 200 de milioane de persoane din fiecare colț al mapamondului se vor abona la Netflix înainte de finele acestui an. Creșterea din ultima perioadă se datorează în parte și unor producții precum Project Power, lung metrajul original cu Jamie Foxx, care a generat 75 de milioane de vizualizări în prima lună de disponibilitate pe platformă.
Aceste statistici au fost incluse în rezultatele financiare pe cel de-al treilea trimestru din 2020. În acest timp, compania a adăugat 2,2 milioane de abonați noi, sub așteptări, având în vedere estimările de aproximativ 2,5 milioane.
Fără un argument foarte clar în acest sens însă, gigantul american preconizează o creștere cu până la 6 milioane a numărului de abonați în trimestrul patru din 2020, până la un total de 201 milioane de abonați.
Cel mai bun an din istoria Netflix
Dacă Netflix reușește să-și atingă estimările pe 2020, cu un pic de noroc, va depăși cel mai bun an din istoria companiei. În 2018 a strâns nu mai puțin de 28,6 milioane de abonați.
În ceea ce privește eforturile de producție în contextul pandemiei, compania a confirmat că a început producția la noul sezon din Stranger Things. În ceea ce privește popularitatea producțiilor pe care le găsești online, Umbrella Academy se pare că a strâns 43 de milioane de vizualizări în primele 28 de zile de disponibilitate. The Old Guard a strâns 78 de milioane de vizualizări în același timp, iar Project Power s-a rezumat la 75 de milioane de vizualizări.
sursa foto: The Boston Globe