MyLetter – noul serviciu online lansat de Ziua Mondială a Poştei
Articol editat de Gerhard Chwoika, 9 octombrie 2018, 21:41
Noul serviciu este disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secţiunea MyLetter, unde expeditorul va încărca fotografia preferată, va vizualiza poziţionarea pe faţa plicului, şi va completa datele sale şi ale destinatarului. Clientul va plăti serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar şi va primi factura pe adresa de e-mail comunicată. Plata se efectuează în condiţii de maximă siguranţă, prin intermediul platformei de plăţi online pe care Poşta Română o pune la dispoziţia clienţilor.
“Aniversăm Ziua Mondială a Poştei prin lansarea acestui nou serviciu inovativ, care face legătura între poşta tradiţională, pe suport de hârtie şi tehnologiile IT&C. Este modul nostru de a marca această sărbătoare importantă pentru Poşta Română şi sperăm că MyLetter se va bucura de succes, mai ales în rândul clienţilor corporate care vor să se promoveze într-un mod inedit”, a declarat Mircea Tudosie, Directorul General al Poştei Române.
Serviciul MyLetter oferă clienţilor, companii sau persoane fizice, posibilitatea de a utiliza plicuri personalizate în comunicarea curentă cu partenerii de afaceri sau cu ocazia unor evenimente importante din viaţă.
Plicurile create pe site vor fi transmise electronic, în mod automat, către Sucursala Fabrica de Timbre unde, după confirmarea plăţii, se efectuează operaţiunile de tipărire pe suport fizic, sortare şi introducere a trimiterilor MyLetter în reţeaua poştală.
Timpul de circulaţie al plicurilor personalizate va fi de maximum 3 zile, iar preţul este de 45,20 lei, pentru 50 de bucăţi.