Întârzieri ale trenurilor dinspre Timişoara, Craiova, Arad spre Bucureşti
Operatorul privat al trenului deraiat ieri acţionează în prezent împreuna cu CFR pentru recuperarea vagoanelor cisternă încărcate cu biodiesel răsturnate în râpa de sub viaductul Cârcea, după ce acesta s-a rupt în timp ce era traversat de garnitură. Echipaje ale Administraţiei Bazinale de Apă Jiu au intervenit cu material antiabsorbant pentru stoparea poluării cursurilor de apă din apropierea incidentului.
Articol editat de Valentina Adam, 13 august 2018, 10:45 / actualizat: 13 august 2018, 21:51
Şi în Timişoara şi Craiova sunt întârzieri de peste o oră. Aceste curse sunt deviate, după ce un tren de marfă încărcat cu produse petroliere s-a răsturnat de pe un pod, care s-a rupt pe o porţiune.
Cea mai mare întârziere, 270 de minute, o are un tren InterRegio care vine de la Arad, prin Craiova. Vagoanele acestui tren vor intra în compunerea unei garnituri InterRegio, care trebuia să plece la 6:30 la Mangalia, dar va pleca din gară cu 250 de minute întârziere.
Un alt tren,cu întârziere de patru ore, este Craiova-Bucureşti, va intra în compunerea unui alt tren InterRegio, 1994, care va pleca la mare cu 200 de minute întârziere.
Operatorul privat al trenului deraiat ieri acţionează în prezent împreuna cu CFR pentru recuperarea vagoanelor cisternă încărcate cu biodiesel răsturnate în râpa de sub viaductul Cârcea, după ce acesta s-a rupt în timp ce era traversat de garnitură. Echipaje ale Administraţiei Bazinale de Apă Jiu au intervenit cu material antiabsorbant pentru stoparea poluării cursurilor de apă din apropierea incidentului.
Potrivit biroului de comunicare al CFR, traficul feroviar rămâne restricţionat în zonă, circulaţia trenurilor fiind deviată pe ruta ocolitoare Caracal – Piatra Olt – Craiova, până la stabilirea variantelor definitive de reluare a circulaţiei pe Magistrala CF 900 pe distanţa Craiova – Caracal.
foto RRA