Poşta Română lansează noul serviciu online MyAWB
Articol editat de Gerhard Chwoika, 19 decembrie 2017, 14:32
Cum funcţionează MyAWB în 5 paşi:
1. Îţi faci cont pe MyAWB, în doar câteva minute.
2. Alegi serviciul de trimitere.
3. Aplicaţia îţi comunică preţul şi îţi generează AWB-ul cu cod de bare.
4. Te aşteptăm la oficiile abilitate cu coletul sau scrisoarea pe care vrei să le trimiţi şi AWB-ul generat de aplicaţie.
5. De restul ne ocupăm noi.
Clienţii Poştei Române sunt încurajaţi să folosească aplicaţia MyAWB, pentru că economisesc timp preţios şi ne ajută şi pe angajaţii companiei să reducă timpii de aşteptare în toate oficiile abilitate MyAWB.
„De acum totul devine mult mai simplu, clienţii având posibilitatea să expedieze mai rapid trimiterile. Scanarea codului de bare durează doar câteva secunde şi introduce automat în sistem toate datele necesare. Noi ne asigurăm că expediţia ajunge la destinaţie. Anterior acestui serviciu, clienţii erau obligaţi să completeze cu pixul, pe hârtie, datele de expediţie, iar oficianţii Poştei Române să transcrie în sistem, manual, aceleaşi date.
Dezvoltarea aplicaţiei online MyAWB s-a făcut cu resurse proprii, cu multe ore de muncă şi teste numeroase. Suntem în continuă dezvoltare şi ne dorim să aducem serviciile la standardele pe care clienţii noştri le cer şi le merită”, susţine Poşta Română într-un comunicat.
MyAWB are funcţionalităţi multiple şi pentru persoanele juridice, care au acces, în cadrul aplicaţiei, la o bază de date proprie din care pot genera rapoartele şi listele de care au nevoie.
Site-ul Poştei Române este disponibil pentru orice alte informaţii şi instrucţiuni. Am încercat să facem o aplicaţie foarte utilă pentru clienţii noştri, cu scopul bine stabilit de a proiecta o imagine de profesionalism şi eficienţă a operatorului naţional de servicii poştale, în piaţă. Serviciul MyAWB funcţionează, în acest moment, doar în oficiile poştale abilitate. Clienţii sunt rugaţi să verifice lista oficiilor, înainte să se prezinte la ghişeu. În funcţie de feed-back-ul pe care îl vom primi, în perioada următoare, atât din reţea, cât şi de la clienţi, vom lua decizia de a extinde serviciul MyAWB.