Consumatorii sesizează zilnic ANPC
Aproximativ 40-50 de români au sesizat zilnic, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, nemulțumiți de relația cu instituțiile financiar-bancare și nebancare, într-un an și jumătate adunându-se 16.000 de reclamații.
Articol editat de Radio Resita, 17 octombrie 2017, 10:39
Președintele Autorității, Bogdan Pandelică, a precizat că în urma acestei situații, băncile au fost obligate să le asigure clienților toate informațiile necesare în vederea accesării în cunoștință de cauză a unui credit.
În același scop, ANPC va pune la dispoziția cetățenilor, până la jumătatea anului viitor, un site specializat care va publica și monitoriza zilnic comisioanele tuturor băncilor, a anunțat Bogdan Pandelică: „Conform unui alt act normativ, este vorba de ordonanța privind comparabilitatea comisioanelor, într-un termen de până la șase luni de zile din momentul în care își va face efectele această ordonanță, Autoritatea va avea un site specializat care va publica în fiecare zi și va monitoriza comisioanele tuturor băncilor, astfel încât consumatorul să ia cea mai bună decizie, cu cea mai bună ofertă„. RRA