Clienţii vor putea cere despăgubiri de cel puţin 100 de lei de la furnizorii de energie electrică
foto: economica.net
Articol editat de Valentina Adam, 27 februarie 2017, 10:42
Iată care sunt indicatorii pe care furnizorii trebuie să îi respecte în relaţia cu clienţii lor:
Termenul de emitere a ofertei de furnizare: 15 zile lucrătoare
Termenul de răspuns la plângerea clientului final referitoare la factura de electricitate: 5 zile lucrătoare
Termenul de comunicare către operatorul de reţea a solicitării de reluare a furnizării energiei electrice pentru un loc de consum deconectat pentru neplată: 4 ore
Termenul de răspuns la plângerile clientului final privind deconectarea locurilor de consum pentru neplata facturii de energie electrică: 5 zile lucrătoare de la primirea plângerii de către furnizor
Termenul de soluţionare a solicitării de modificare a tarifului reglementat de furnizare sau a plângerilor privind schimbarea taifului reglementat la energia electrică: 10 zile lucrătoare
Termenul de răspuns la solicitările/plângerile clientului final, altele decât cele tratate explicit în standard: 15 zile lucrătoare, respectiv 30 de zile, cu informarea în prealabil a clientului final în termenul iniţial de 15 zile lucrătoare
Termenele prevăzute în Procedura privind acordarea despăgubirilor clienţilor casnici pentru receptoarele electrocasnice deteriorate ca efect al unor supratensiuni accidentale produse din culpa opratorului de reţea: 15 zile lucrătoare
ANRE a anunţat că a emis noua reglementare la începutul acestei luni, iar Ordinul a fost publicat în Monitorul Oficial din 15 februarie.
foto: economica.net