Ca-n marile oraşe europene. Timişoara va avea o pasarelă peste Bega cu alei pietonale şi piste pentru biciclişti
”Anul acesta vom da drumul la execuţie şi la Podul ILSA, nu doar la Podul Jiul. (…). Licitaţiile nu sunt sub controlul nostru şi dacă licitaţia va dura mai mult, nu vom putea intra pe teren în 2017, ci în 2018. Dacă avem şansa ca licitaţiile să meargă mai repede, vom începe execuţia pe teren a ambelor poduri. Pentru mine va fi o mare bucurie să văd că după 50 de ani, se mai construiesc două poduri”, a declarat Nicolae Robu, într-o conferinţă de presă
Articol editat de Mirabela Afronie, 25 februarie 2017, 08:28
”Anul acesta vom da drumul la execuţie şi la Podul ILSA, nu doar la Podul Jiul. (…). Licitaţiile nu sunt sub controlul nostru şi dacă licitaţia va dura mai mult, nu vom putea intra pe teren în 2017, ci în 2018. Dacă avem şansa ca licitaţiile să meargă mai repede, vom începe execuţia pe teren a ambelor poduri. Pentru mine va fi o mare bucurie să văd că după 50 de ani, se mai construiesc două poduri”, a declarat Nicolae Robu, într-o conferinţă de presă
Podul ILSA este un concept inedit în Timişoara, întrucât podul rutier peste Bega va fi unul suplu, simplu, cu patru benzi, pe inelul 2 de circulaţie, iar la distanţă mică va fi o pasarelă spectaculoasă, cu piste de biciclete şi alei separate. Ambele construcţii vor demara simultan, chiar dacă nu vor fi executate de aceeaşi firmă, spune edilul.
La Podul Jiul se aşteaptă doar ”soluţia de înfrumuseţare”, întrucât primarul a cerut ca noile poduri care se vor construi în oraş să aducă şi elemente de spectaculozitate şi de frumuseţe şi să nu fie simple punţi care leagă două maluri ale Canalului Bega.
”Timişoara va fi peste trei ani cu multe clase peste ceea ce este acum. Podul Jiul va avea şi elemente de modernitate”, a explicat edilul. AGERPRES