Repararea infrastructurii de navigație pe canalul Bega intră în linie dreaptă
„Atât partea română cât şi cea sârbă şi-au propus să dezvolte prin acest parteneriat reabilitarea Canalului Bega, care va redeveni astfel navigabil, aşa cum era el cunoscut înainte de 1958, când navigatia pe canal în sectorul românesc a fost închisă. În cadrul acestui proiect strategic de navigabilitate, se impune şi existenţa unui acord guvernamental interstatal privind deschiderea unui nou punct de trecere a frontierei româno-sârbe, naval, pe Canalul Bega dar şi terestru, incluzând şi pista de cicloturism. Acordul este semnat deja de Ministerul Afacerilor Externe, şi depus spre avizare la Ministerul Afacerilor Interne , urmând ca apoi să fie înaintat autorităţilor sârbe”.
(Sebastian Dragomir)
Articol editat de Sebastian Dragomir, 22 februarie 2017, 11:04
Parteneri sunt Administraţia Bazinală de Apă Banat, Consiliul Judeţean Timiş, Secretariatul Provincial pentru Cooperare Interregională și Administrație Regională şi VDP Vode Vojvodine, spune Sorina Neaga de la ABA Banat:
„Atât partea română cât şi cea sârbă şi-au propus să dezvolte prin acest parteneriat reabilitarea Canalului Bega, care va redeveni astfel navigabil, aşa cum era el cunoscut înainte de 1958, când navigatia pe canal în sectorul românesc a fost închisă. În cadrul acestui proiect strategic de navigabilitate, se impune şi existenţa unui acord guvernamental interstatal privind deschiderea unui nou punct de trecere a frontierei româno-sârbe, naval, pe Canalul Bega dar şi terestru, incluzând şi pista de cicloturism. Acordul este semnat deja de Ministerul Afacerilor Externe, şi depus spre avizare la Ministerul Afacerilor Interne , urmând ca apoi să fie înaintat autorităţilor sârbe”.
(Sebastian Dragomir)