Sfaturi pentru Black Friday
Articol editat de Mirabela Afronie, 22 noiembrie 2013, 15:51
Al doilea lucru pe această listă este magazinul. Cumpărați de la magazinele în care aveți încredere, de la magazinele care au o politică de retur bine stabilită, inclusiv service-ul şi politica referitoare la garanții. Dacă este un produs la promoție de Black Friday, asta nu înseamnă că are doar 1 an sau 6 luni garanție, toate produsele trebuie să aibă minimim 2-3 ani garanție.
Pentru plăţile online, încercați să accesați site-urile de pe o conexiune fixă și nu de pe una mobilă. De asemenea, evitați rețelele gratuite sau cele ale cafenelelor pentru a face plățile cu cardul. Nu sunt foarte sigure, iar în perioada asta infractorii cibernetici sunt la vânătoare de PIN-uri. Pe de altă parte, conexiunea mobilă este sigură, însă nu este stabilă și poate da erori.
Nu vă chinuiți să accesați prima pagină a site-ului magazinului online. De obicei, aceasta este cea mai accesată și este posibil să se blocheze. Căutați numele produsului în Google și numele site-ului respectiv, de ex: ”TV LED SONY emag” și accesați linkul produsului. Este mult mai probabil ca această pagină să funcționeze fără probleme.
F5-ul sau refresh-ul paginii repetat, la intervale foarte mici, nu face decât să îngreuneze situația și cel mai probabil să blocheze serverul pentru o scurtă perioadă de timp. Acesta este și motivul pentru care unele servere „pică” – nu fac față request-urilor multiple.
Evitaţi produsele despre care nu v-ați documentat în prealabil și care promit marea cu sarea, de ex. tăbliţe foarte ieftine care promit că rulează orice, laptopuri foarte bune şi foarte ieftine, telefoane care merg automat în orice reţea, etc. Pe de altă parte, este posibil ca magazinul în cauză să își lichideze produse încă bune şi competitive din stocuri mai vechi.