Radio România, lider în topul audienţelor naţionale
Articol editat de Gerhard Chwoika, 6 septembrie 2016, 12:52 / actualizat: 6 septembrie 2016, 15:33
Studiul de Audienţă Radio – valul de vară 2016 a fost efectuat în perioada 25 aprilie – 14 august de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research SRL, pe un eşantion de 10.151 de persoane dintre care 7.403 în mediul urban şi 2.748 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.388 de localităţi, dintre care 304 în mediul urban şi 1084 în mediul rural.
Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).
Vă mulţumim pentru că sunteţi alături de noi!