Aquatim ia măsuri în urma atenţionării de cod portocaliu de furtună şi ploi!
Articol editat de Daiana Rosca, 16 iulie 2016, 09:16 / actualizat: 16 iulie 2016, 10:26
Astfel, Aquatim a informat că a fost dublat numărul personalului de la dispecerat pentru a putea prelua apelurile primite de la consumatori şi a fost suplimentat numărul personalului de la staţia de epurare pentru a asigura curăţarea permanentă a grătarelor de reziduurile grosiere antrenate de ploile abundente în sistemul de canalizare. În pluş toate utilajele specifice pentru întreţinerea sistemului de canalizare sunt pregătite să intervină în cazul în care vor fi solicitate.
„Compania Aquatim îi roagă pe consumatori, în special pe cei care deţin subsoluri sau demisoluri, să ia măsuri de protejare a sistemului interior de canalizare a imobilului împotriva refulării reţelei exterioare de canalizare. Iar, pe perioada ploilor torenţiale, consumul interior de apă să fie limitaţ pentru a evita inundarea. Mai mulţ în cazul în care cetăţenii observă pe stradă receptori pluviali acoperiţi cu resturi vegetale sau alte materiale antrenate de ploaie să sune la dispeceratul Aquatim, pentru repunerea lor în funcţiune”, se arată în comunicatul Aquatim. Numerele de telefon ale dispeceratului Aquatim sunt: 0256-201.362 şi 0756-119.528, program NON-STOP.
Sursă: Banatul meu
Daiana Roşca