[AUDIO] Întârzierile CFR din vestul ţării, o problemă nerezolvată a celei mai mari companii feroviare din România
Şi în loc să încerce să rezolve situaţia, CFR Călători recurge la un gest hilar, îndemnând călătorii să afle întârzierile… online.
Toate nemulţumirile acestea afectează aspectul social al românilor. Aici este vorba de viaţă, timp, bani şi în primul rând de nervii călătorilor întinşi la maxim.
Vă amintim că, în anul 2010, toate trenurile de călători din România aveau întârzieri cumulate de 5 ani şi trei luni în comparaţie cu Japonia care şi-a cerut scuze faţă de publicul călător pentru o întârziere accidentală de doar 38 de secunde.
Foto: arhiva
(Ovidiu Babolea, Hardy Cvoica)
Articol editat de Gerhard Chwoika, 6 iunie 2016, 16:00
În aceste condiţii s-a ajuns ca trenurile să aibă o întârziere de până la 60 de minute şi chiar mai mult, spun revoltaţi călătorii:
„… a avut trenul întârziere o jumătate de oră şi am pierdut legătura. Am venit de la Arad către Timişoara şi trebuia să ajung undeva la ora 7 şi 15 minute şi la şi 33 să plec cu trenul de Reşiţa şi acum stau în gară şi încerc să văd cum să ajung acasă, că am pierdut trenul. Fie mai stau trei sau patru ore să aştept celălalt tren, fie merg la ocazie„, spunea supărată o doamnă.
O altă femeie revoltată spune că „am plecat din Bucureşti spre Timişoara şi trenul a avut întârziere vreo 57 de minute. Mă aşteptam să ne ofere o bonificaţie că aşa este în întreaga Europa. De exemplu în Spania se oferă bonificaţii de la întârzieri cuprinse între 5 şi 15 minute. Mă aşteptam ca şi CFR-ul să aibă aşa ceva de la 30 de minute în sus şi poate erau mai responsabili cu minutele de întârziere”.
Reporterii Radio Reşiţa s-au aflat în trenurile din vestul României şi confirmă întrutotul cele expuse de călătorii deloc mulţumiţi de condiţiile oferite de CFR, într-un reportaj realizat la sfârşitul săptămânii trecute:
Şi în loc să încerce să rezolve situaţia, CFR Călători recurge la un gest hilar, îndemnând călătorii să afle întârzierile… online.
Toate nemulţumirile acestea afectează aspectul social al românilor. Aici este vorba de viaţă, timp, bani şi în primul rând de nervii călătorilor întinşi la maxim.
Vă amintim că, în anul 2010, toate trenurile de călători din România aveau întârzieri cumulate de 5 ani şi trei luni în comparaţie cu Japonia care şi-a cerut scuze faţă de publicul călător pentru o întârziere accidentală de doar 38 de secunde.
Foto: arhiva
(Ovidiu Babolea, Hardy Cvoica)