[AUDIO] Se întâmplă în Caraş-Severin: Dumnezeu îţi bagă şi în traistă şi… tot degeaba
Atunci în Caraş-Severin exista un singur cântar mobil pentru gabarit care era transportat, după caz, de la o situaţie la alta, a mai spus Marius Andriţoi. În prezent, de când a preluat Corina Pascotă conducerea acestui departament de la nivelul Consiliului Judeţean, atât cântarul cât şi cei care îl deservesc au dispărut:
Articol editat de Gerhard Chwoika, 3 iunie 2016, 06:00 / actualizat: 3 iunie 2016, 10:42
La sfârşitul anului 2014 Marius Andriţoi – fostul şef al Direcţiei de Administrare a Domeniului Public şi Privat de la nivelul Consiliului Judeţean Caraş-Severin declara pentru postul nostru de radio faptul că autocamioanele, în speţă cele cu material lemnos, încărcate peste limita admisă afectează starea carosabilului. Şoferii, spunea acesta, evită adesea controalele autorităţilor împreună cu poliţia, desfăşurate pe drumurile judeţene şi caută de cele mai multe ori rutele ocolitoare:
Atunci în Caraş-Severin exista un singur cântar mobil pentru gabarit care era transportat, după caz, de la o situaţie la alta, a mai spus Marius Andriţoi. În prezent, de când a preluat Corina Pascotă conducerea acestui departament de la nivelul Consiliului Judeţean, atât cântarul cât şi cei care îl deservesc au dispărut:
Ineficienţa şi indisponibilitatea folosirii cântarului în condiţiile impuse duce la grave abateri în transportul şi trasabilitatea materialului lemnos pe raza judeţului, fapt cu implicaţii directe atât în traficul rutier de pe unul din cele mai frumoase drumuri transmontane din ţară, Trans-Semenicul care acum concurează cu celelalte două, Transalpina şi Transfăgărăşanul. Corina Pascotă spune că problemele din serviciul pe care-l conduce au rămas nerezolvate de ani de zile şi toate se sparg acum în capul ei, şi chiar o credem pe cuvânt:
Vă reamintim domnilor însărcinaţi cu gestionarea DJ 582 Văliug-Slatina Timiş că, limitele legale de greutate pe un drum reabilitat sunt de 11 tone pe axă şi 40 de tone pentru întreg autovehiculul în cazul unui autotren respectiv 36 de tone pentru camioanele cu două sau trei axe, potrivit specialiştilor în domeniu, în ideea în care pe acest tronson gabaritul maxim admis este de 7,5 tone. (Hardy Cvoica)