Airbusul EgyptAir a aterizat de urgentă de cel puţin trei ori, cu 24 de ore înainte să se prăbuşeaşcă
Articol editat de Mirabela Afronie, 2 iunie 2016, 14:16
Avionul efectuase sase zboruri intre Asmara (Eritreea), Cairo (Egipt), Tunis (Tunisia) si Paris (Franta), potrivit postului care evoca „informatii culese miercuri”, relateaza News.ro, citand France 3.
Intre aceste escale, in perioada 18-19 mai, sistemele de alerta care semnalau o anomalie la bord s-au declansat la putin timp dupa ce aeronava a decolat de pe aeroporturi de escala.
Aceste proceduri de alertare au condus de fiecare data la verificari tehnice la sol, care s-au dovedit negative, iar avionul a putut sa redecoleze si sa-si continue traseul deasupra Marii Mediterane.
Aceste date tehnice au fost semnalate de sistemul ACARS, un dispozitiv care inregistreaza mesaje codate intre un avion si uscat, in cursul unui zbor.
Acest sistem criptat ar fi detectat mai multe incidente tehnice la bordul avionului intre ultimele escale. Insa natura acestor incidente este necunoscuta pentru moment, precizeaza France 3.
Echipele care cauta in Marea Mediterana indicii ar fi detectat miercuri semnalul uneia dintre cutiile negre ale aeronavei. Aparatele i-ar putea ajuta pe specialisti sa afle ce s-a intamplat exact la bordul avionului inainte de disparitia acestuia de pe radare.
Aeronava Egyptair care avea 66 de persoane la bord, care pare sa se fi prabusit in Marea MEditerana in apropiere de Egipt a disparut pe 19 mai.
De atunci, echipele de cautare au gasit ramasite ale avionului in largul coastei egiptene, in apropiere de ALexndria, dar si ramasite umane.
Sursa: stirileprotv.ro