Diferenţe mari între preţul de la raft şi cel de la casă. Vezi aici ce trebuie să faci în astfel de situaţii
Andreea Lupșa
Articol editat de Mirabela Afronie, 26 mai 2016, 12:47
,,Au fost găsite produse cu termen de valabilitate depășit, au fost agenți economici care nu aveau afișat prețul la produsele expuse la comercializare, s-au găsit produse fără elemente de identificare și caracterizare, etichete de produse incomplete și au fost agenți economici care nu au respectat condițiile de transport și depozitare impuse de către producător. Unii agenți economici nu aveau afișat orarul de funcționare și nici denumirea firmei’’.
Reșițenii nu sunt străini de aceste probleme, confruntându-se cu situații similare.
,,Am cumpărat carne tocată și nu am putut să o gătesc pentru că mirosea, am văzut apoi că era expirată’’. ,, Pentru două pulpe de pui mi s-a cerut să plătesc 66 de lei. Doar nu erau aurite. Am chemat șeful de magazin ca să lămuresc situația’’.
Dacă vă aflați în aceste situații inspectorii OPC vă sfătuiesc în primul rând să păstrați bonul fiscal de fiecare dată când faceți cumpărături. În cazul unor nereguli, încercați să rezolvați situația cu șeful de magazin de unde ați achiziționat produsele. O altă variantă este să faceți o reclamație la sediul Protecției Consumatorilor, pe adresa Aleea Pinilor, bl. 1, sc. B, Resita, sau la numărul de telefon 0255-213083.
Andreea Lupșa