Radio România Actualităţi – lider constant pe piaţa de radio
Articol editat de Mirabela Afronie, 8 septembrie 2015, 08:18
Programele Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) sunt alese zilnic de peste 4,5 milioane de ascultători, Societatea Română de Radiodifuziune înregistrând o cotă de piaţă de circa 30%.
Studiul de Audienţă Radio – valul de vară 2015 a fost efectuat în perioada a 27 aprilie – 16 august 2015 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi GFK România – Institut de Cercetare de Piaţă SRL, pe un eşantion de 9.445 de persoane dintre care 7.400 în mediul urban şi 2.045 în mediul rural.
Studiul a cuprins 1.156 de localităţi, dintre care 306 în mediul urban şi 850 în mediul rural.
Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).
Vă mulţumim pentru că sunteţi constant alături de noi!