Radioul este încă puternic în peisajul media actual
La Bucureşti continuă discuţiile reprezentanţilor industriei media de pe 4 continente pe marginea provocărilor la care trebuie să facă faţă radiodifuzorii în contextul dominaţiei din ce în ce mai accentuate a mijloacelor moderne de comunicare- cum ar fi internetul sau telefonia mobilă. Uniunea Audiovizualului din Asia Pacific – organizatoare a conferinţei, alături de Radio România- se află pentru prima dată la o întâlnire cu delegaţia audiovizualului european în afara zonei proprii de activitate. Radioul este încă puternic în peisajul media actual, dar pentru a rămâne în competiţie trebuie să-şi îmbunătăţească în permanenţă produsele – este una dintre concluziile desprinse din dezbaterile de astăzi şi aparţine secretarului general al reţelelor publice internaţionale din Japonia, Toshiyuki Sato:
Articol editat de Daniel Babun, 30 iunie 2015, 17:30
La Bucureşti continuă discuţiile reprezentanţilor industriei media de pe 4 continente pe marginea provocărilor la care trebuie să facă faţă radiodifuzorii în contextul dominaţiei din ce în ce mai accentuate a mijloacelor moderne de comunicare- cum ar fi internetul sau telefonia mobilă. Uniunea Audiovizualului din Asia Pacific – organizatoare a conferinţei, alături de Radio România- se află pentru prima dată la o întâlnire cu delegaţia audiovizualului european în afara zonei proprii de activitate. Radioul este încă puternic în peisajul media actual, dar pentru a rămâne în competiţie trebuie să-şi îmbunătăţească în permanenţă produsele – este una dintre concluziile desprinse din dezbaterile de astăzi şi aparţine secretarului general al reţelelor publice internaţionale din Japonia, Toshiyuki Sato: