[AUDIO] Consiliul Judeţean vrea circuit automobilistic pe Aeroportul Caransebeş
Printre circuitele care poartă amprenta Tilke se numără A1 Ring (Austria), Sepang International Circuit Malaysia, Bahrain International Circuit, Shanghai International Circuit (China), Istanbul Park Racing Circuit (Turcia), Beijing International Street circuit (China) etc. Tilke a proiectat şi circuitul de Formula 3000 din Bucureşti. Tilke Gmbh a fost implicată în modernizarea totală sau parţială a altor circuite celebre de Formula 1, printre care cel de la Hockenheim (Germania), Nurburgring (Germania) sau Fuji International Speedway (Japonia). Fraţii Tilke au fost, de altfel, piloţi de încercare.
foto arhivă
(Adina Niţă)
Articol editat de Radio Resita, 29 aprilie 2015, 12:56 / actualizat: 30 aprilie 2015, 6:27
Preşedintele Consiliului Judeţean Caraş-Severin, Sorin Frunzăverde, s-a întâlnit marţi, 28 aprilie, cu Herman Tilke, reprezentantul firmei Tilke, în vederea realizării unui circuit automobilistic pe Aeroportul Caransebeş. Compania germană a fost fondată în 1983 şi este recunoscută ca liderul mondial al designului de circuite de teste şi de competiţii.
Într-o primă etapă, firma Tilke urmează să obţină avizele necesare pentru construirea circuitului. De cealaltă parte, Consiliul Judeţean va identifica posibilitatea de finanţare a acestui proiect, din fonduri europene, a declarat Sorin Frunzăverde.
Ascultaţi aici declaraţia preşedintelui Consiliului Judeţean Sorin Frunzăverde:
Printre circuitele care poartă amprenta Tilke se numără A1 Ring (Austria), Sepang International Circuit Malaysia, Bahrain International Circuit, Shanghai International Circuit (China), Istanbul Park Racing Circuit (Turcia), Beijing International Street circuit (China) etc. Tilke a proiectat şi circuitul de Formula 3000 din Bucureşti. Tilke Gmbh a fost implicată în modernizarea totală sau parţială a altor circuite celebre de Formula 1, printre care cel de la Hockenheim (Germania), Nurburgring (Germania) sau Fuji International Speedway (Japonia). Fraţii Tilke au fost, de altfel, piloţi de încercare.
foto arhivă
(Adina Niţă)