Pacienţii nemulţumiţi profită de metoda feedback
Mecanismul de feedback al pacientului a început să funcţioneze şi în spitalele publice din Caraş-Severin. La internare fiecare pacient primeşte un chestionar de evaluare, un formular de sesizare pentru a identifica neregulile din spitale. Toate chestionarele completate de bolnavi vor fi înregistrate şi analizate de consiliul de etică al unităţii medicale, iar apoi, la finalul anului vor fi raportate Compartimentului de integritate din cadrul Ministerului Sănătăţii, care va efectua anchete şi controale la spitalele în care există multe reclamaţii.
(Daiana Roșca)
Articol editat de Mirabela Afronie, 28 martie 2015, 09:00
Mecanismul de feedback al pacientului a început să funcţioneze şi în spitalele publice din Caraş-Severin. La internare fiecare pacient primeşte un chestionar de evaluare, un formular de sesizare pentru a identifica neregulile din spitale. Toate chestionarele completate de bolnavi vor fi înregistrate şi analizate de consiliul de etică al unităţii medicale, iar apoi, la finalul anului vor fi raportate Compartimentului de integritate din cadrul Ministerului Sănătăţii, care va efectua anchete şi controale la spitalele în care există multe reclamaţii.
(Daiana Roșca)