O nouă şansă pentru Calea ferată Oraviţa – Anina
CFR încearcă din nou să închirieze unui investitor privat calea ferată Oraviţa – Anina. Compania organizează mâine o nouă licitaţie publică cu strigare.
Linia ferată Oraviţa-Anina este prima cale ferată montană din România. Construită în timpul Imperiului Austriac, reprezintă un monument cultural unic în România, precum şi o realizare tehnică deosebită. Traseul Semeringului Bănăţean a fost licitat de nenumărate ori din anul 2012 încoace, însă toate acţiunile au eşuat.
Regionala Timişoara mai scoate la licitaţie două secţii neinteroperabile: Caransebeş – Bouţari şi Haţeg – Subcetate.
Sursa foto: wordpess.com
(Mirabela Afronie)
Articol editat de Mirabela Afronie, 11 februarie 2015, 14:36
CFR încearcă din nou să închirieze unui investitor privat calea ferată Oraviţa – Anina. Compania organizează mâine o nouă licitaţie publică cu strigare.
Linia ferată Oraviţa-Anina este prima cale ferată montană din România. Construită în timpul Imperiului Austriac, reprezintă un monument cultural unic în România, precum şi o realizare tehnică deosebită. Traseul Semeringului Bănăţean a fost licitat de nenumărate ori din anul 2012 încoace, însă toate acţiunile au eşuat.
Regionala Timişoara mai scoate la licitaţie două secţii neinteroperabile: Caransebeş – Bouţari şi Haţeg – Subcetate.
Sursa foto: wordpess.com
(Mirabela Afronie)