CF Oraviţa-Anina pe aripile vântului
Linia ferată Oraviţa-Anina, declarată nerentabilă de Compania CFR, este acum în atenţia parlamentarilor europeni. Recent o delegaţie a Asociaţiei Lobby pentru Banatul de Munte din Reşiţa – care militează pentru salvarea Semeringului bănăţean, a participat la Bruxelles la lucrările Comisiei de cultură şi patrimoniu european, cu scopul punerii în valoare a unuia dintre cele mai spectaculoase obiective arhitectonice din România, cu fonduri europene. Rezultatele dezbaterilor comisiei relevă faptul că finanţările unor astfel de proiecte până în anul 2020 se fac doar pe proiecte bine documentate, iar ţările solicitante trebuie incluse în reţele de finanţare alături de alte 3 state din Europa aflate în aceeaşi situaţie. Vă reamintim că, linia ferată Oraviţa – Anina este prima cale ferată pe traseu montan din România, a doua din Europa şi cea mai frumoasă din ţară.
Articol editat de Mirabela Afronie, 11 decembrie 2014, 14:30
Linia ferată Oraviţa-Anina, declarată nerentabilă de Compania CFR, este acum în atenţia parlamentarilor europeni. Recent o delegaţie a Asociaţiei Lobby pentru Banatul de Munte din Reşiţa – care militează pentru salvarea Semeringului bănăţean, a participat la Bruxelles la lucrările Comisiei de cultură şi patrimoniu european, cu scopul punerii în valoare a unuia dintre cele mai spectaculoase obiective arhitectonice din România, cu fonduri europene. Rezultatele dezbaterilor comisiei relevă faptul că finanţările unor astfel de proiecte până în anul 2020 se fac doar pe proiecte bine documentate, iar ţările solicitante trebuie incluse în reţele de finanţare alături de alte 3 state din Europa aflate în aceeaşi situaţie. Vă reamintim că, linia ferată Oraviţa – Anina este prima cale ferată pe traseu montan din România, a doua din Europa şi cea mai frumoasă din ţară.
Sursa foto: arhivă
(Hardy Cvoica)