Municipalitatea lugojeană își propune ca în maxim două săptămâni să poată avea un proiect de buget finalizat. Administraţia locală lugojeană îşi face calculele, pentru un nou exerciţiu bugetar, care va se va derula pe parcursul lui 2018.

Propunerile pentru proiectele de buget ale serviciilor, compartimentelor şi direcţiilor din aparatul de specialitate şi al instituţiilor subordonate primăriei au fost în linii mari întocmite. Urmează să fie analizate şi definitivate în perioada următoare, iar în principiu nu se va depăşi ce a fost în 2017 și prin rectificările pozitive ce vor fi propuse în 2018, municipalitatea e sigură că poate avea un exerciţiu financiar bun.

Proiectul de buget pentru 2018 pare să fie unul optimist, cifrat la peste 170 de milioane de lei, în ciuda modificărilor legislative ce vor intra în vigoare de anul acesta. Administraţia locală consideră că bugetul municipiului va avea resurse suficiente, chiar dacă este aşteptată o scădere a sumelor, între 6 şi 10 milioane de lei, cauzată de scăderea impozitului pe profit cu 6 procente, la această măsură adăugându-se şi creşterea salariului minim la 1900 de lei, ce se aplica din 1 ianuarie 2018.

Bugetul local poate fi ajustat prin creşterea veniturilor proprii şi printr-un excedent care va fi cel puţin la fel ca anul trecut.

Lasă un comentariu