Primăria Reşiţa se transformă în agenţie imobiliară.

Având în vedere numărul mare de solicitări din partea cetățenilor (aproximativ 2000 de dosare depuse) dar și eforturile susținute ale municipalității în vederea relocării resursei umane pe piața muncii din Reșița, primăria municipiului demarează procedurile achiziției de apartamente, proprietate personală a persoanelor fizice din oraș, pentru două destinații – locuințe sociale și locuințe de serviciu.

Se urmăreşte ca 50% dintre acestea să fie cu două camere şi câte 25% cu una şi 3 camere.

Persoanele interesate care au în proprietate astfel de locuințe, pot depune ofertele la sediul Direcției pentru Administrarea Domeniului Public și Privat al Municipiului Reșița din cadrul primăriei, situat pe strada Petru Maior, nr. 2 (Bloc 800), în perioada 15 octombrie -15 noiembrie 2017.

După finalizarea termenului de depunere al ofertelor, acestea vor fi analizate în cadrul comisiei formate din evaluatori imobiliari acreditați și reprezentanți ai direcției de specialitate.

Este important de menționat faptul că locuințele trebuie să fie într-o stare de exploatare imediată.

Pentru informații suplimentare,  cetățenii interesați pot să se adreseze Direcției pentru Administrarea Domeniului Public și Privat al Municipiului Reșița , astfel: